Pages Menu
Categories Menu

weekend z konmi

weekend z konmi

Współczesna Philippine Theatre- Nieszczęścia i wrogowie

Współczesny Teatr Philippine przeszedł długą drogę od długiej historii kolonializmu, rewolucji i wyzwolenia. Pomimo osiągnięć teatru, pewne wyzwania wciąż skonfrontować ją dzisiaj. Od artykułów czytanych w klasie, badawczych i klasowych dyskusji, zauważyłem pewne problemy występujące w filipińskiej współczesnego teatru.

Pierwszym z nich jest konkurencja z innych branżach rozrywkowych , takich jak telewizja i film. Nośnik ma większą dostępność do mas w stosunku do teatru, który usiłuje przetrwać konkurencję. Finansowania, marketingu i chwytając publiczność nadal się wyzwania w teatrze. Tejada (2010) stwierdził, że „prawda jest taka, kiedy nadejdzie czas, aby umieścić na pokaz, trudno sprzedać bilety. Tak więc pod względem rozwoju publiczności, teatr może zrobić o wiele lepiej”. On wyjaśnia, że ??teatr wciąż brakuje popularnością na Filipinach w porównaniu do mediów głównego nurtu; To z kolei wpływa na ogólną atrakcyjność teatru publiczności.

Dostępność jest również kolejne wyzwanie związane z rozwojem oglądalności i popularności. Teatr jest nadal w większości dostępne dla studentów w szkołach i w zasadzie, do tych, którzy chcą zapłacić cenę biletów do oglądania show. Miejsca dla teatru wciąż ograniczone, co jest jednym z czynników jej brak popularności. Również sytuacja gospodarcza Filipińczyków umieścił teatru w dolnej części jego „hierarchii potrzeb”, dlatego grupy teatralne głównie zdobyć widownię z wymaganymi studentów i środku aż do wyższych klas w społeczeństwie.

Chociaż teatr uliczny dociera do mas, to wciąż za mało, aby uzyskać ekspozycję dla teatru. Jego zwykłe sentymenty polityczne zapewnić jedynie niewielką perspektywę filipińskiej teatru, który większość Filipińczyków są jeszcze do odkrycia i świadectwa.

Artykuł dzięki: