Pages Menu
Categories Menu

koncerty plenerowe malopolska

koncerty plenerowe malopolska Pamiętając oddech przynosi spokój i ukojenie.

Afirmacja 6 – „Używam oddech i umysł, aby zwiększyć swoją świadomość samego siebie.”

Qigong Ćwiczenie 6 – Poświęć kilka oddechów brzucha i odpocząć. WDYCHAĆ licząc 1-2-3-4, wstrzymać oddech licząc 1-2, wydech licząc do 1-2-3-4, wstrzymać oddech licząc do 1-2.http://kredytbezbik.net.pl Powtórz to 6 razy. Teraz WDYCHAĆ licząc do 1-2-3-4, mówiąc do siebie: „Używam oddech i umysł …” PAUSE licząc 1-2, wydech licząc do 1-2-3- 4, mówiąc do siebie: „… aby zwiększyć swoją świadomość samego siebie …” pause licząc do 1-2. Powtórz tę czynność 6 razy. To tutaj, że można nauczyć się kontrolować swoje ciało, umysł i ducha.

7. Meditate

Poprzez ton badań naukowych, badań lekarskich i zgodnie z medytacji Dali Lama nie tylko zmniejsza stres, ale również wywołuje odpowiedź układu nerwowego sprawia, że ??jesteś szczęśliwy.

Afirmacja 7 – „ostrość i rozliczania mój umysł wytwarza spokój gojenia się we mnie.”

Qigong Ćwiczenie 7 – Poświęć kilka oddechów brzucha i odpocząć. Skoncentruj wzrok na czubku nosa, WDYCHAĆ powoli i poczuć jak to powietrze przepływa obok nozdrza, wydech powoli i znów poczuć powietrze przepływając obok nozdrza. Powtórz tę 9 razy upewniając się czuć w powietrzu, gdyż szczotki obok nozdrza. Wdech, poczuć powietrze i powiedzieć do siebie: „ostrość i wyczyszczenie mojego umysłu …” wydech, czuję powietrze i powiedzieć sobie: „… daje spokój gojenia się we mnie.” Powtórz tę 9 razy. Po zakończeniu poświęcić chwilę i zastanowić się, jak jesteś teraz czuje.

8. Niech więcej świeżego powietrza wewnątrz

Bardzo często powietrze wewnątrz Twojego miejsca zamieszkania staje się duszno i ??stagnacja. Otwórz okno i niech trochę świeżego powietrza. Świeże powietrze jest ożywczy i zwiększa poziom serotoniny w mózgu. Serotonina jest substancją chemiczną, która pomaga utrzymać „szczęśliwe uczucie” i wydaje się, aby pomóc utrzymać swój nastrój pod kontrolą pomagając snu, uspokojenia niepokój i łagodzeniu depresji.

Artykuł dzięki: http://splywy-kajakowe.podlasem.eu